Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí Oddělení provozního a majetkového
Služební poměr na dobu určitou
Čj. 176-2025-UVCR
Datum: 30. ledna 2025
Co nabízíme
- služební poměr na dobu určitou do 22. srpna 2026
- zajímavé platové ohodnocení (13. platová třída, příslušný platový tarif)
- osobní příplatek
- příplatek za vedení
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů sick days
- místo výkonu: Praha, v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy
- příspěvek na stravování, příspěvky z FKSP na produkty spoření na stáří zaměstnanců, které jsou osvobozeny od daně z příjmů fyzických osob, využívání tělocvičny a nově rekonstruovaného gastro provozu
- získání zkušeností s fungováním státní správy, zapojení do procesu její digitalizace a modernizace, dynamické pracovní prostředí, osobní a profesní rozvoj a kolektiv moderně smýšlejících lidí
Čemu se budete věnovat?
- Organizovat, řídit a koordinovat činnosti zaměstnanců v Oddělení provozním a majetkovém;
- plnit roli zástupce příkazce operace finančního místa Odboru majetku a služeb v souladu s věcně příslušnými vnitřními předpisy;
- zabezpečovat procesy a postupy v oblasti nakládání s majetkem státu v hospodaření Úřadu ve smyslu zákona o majetku ČR, návrhy na vyřazení nepotřebného majetku, fyzickou a ekologickou likvidaci nepotřebného majetku, včetně vedení spisů o nepotřebnosti majetku;
- zajišťovat výkon Škodní a likvidační komise;
- zajišťovat inventarizaci veškerého majetku a závazků Úřadu, podílet se na výkonu činnosti Ústřední inventarizační komise majetku a závazků Úřadu;
- zabezpečovat péči o kulturní předměty a umělecká díla Úřadu;
- zabezpečovat zaúčtování majetku Úřadu na majetkové účty, změny v evidenci majetku, jeho vyřazení a odpisy;
- zabezpečovat úklid v objektech Úřadu zajišťovaný vlastními pracovníky nebo externími dodavateli a služby prádelny a čistírny;
- provádět komplexní koordinaci postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení – provádět výběrová a zadávací řízení na dodávky a služby v působnosti oddělení, včetně vyhodnocení těchto řízení a zpracovávat věcné podklady pro zadávání veřejných zakázek a spolupracovat s Oddělením veřejných zakázek při jejich administraci;
- zpracovávat připomínky, stanoviska a návrhy k materiálům do vlády, do meziresortního připomínkového řízení za oblast působnosti oddělení;
- zpracovávat metodiku a návrhy vnitřních předpisů Úřadu za oblast své působnosti a další interní dokumenty v působnosti oddělení;
- podílet se na iniciování technických a organizačních změn v působnosti Oddělení, spolupracovat při zadávání nových technologií;
- v součinnosti s právníkem odboru připravovat návrhy smluv a ostatních smluvních dokumentů z oblasti působnosti oddělení;
- aktivně se podílet na projektu digitalizace agendy v působnosti oddělení, v kooperaci s Oddělením IT.
Co požadujeme?
- Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu
- chuť pracovat v prostředí státní správy a zapojit se do procesu její digitalizace
- flexibilitu, dobré komunikační schopnosti, inovativnost.
Posuzovány budou žádosti podané do 10. února 2025.
Předpokládaný nástup: 1. března 2025.
Více informací k výběrovému řízení, včetně vzoru žádosti a podmínek výkonu služby na daném služebním místě, naleznete v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Ing. Petr Špirhanzl
státní tajemník v Úřadu vlády České republiky