Informace týkající se Úřadu vlády ČR
Žádost o poskytnutí informací týkajících se podání, která byla doručena na Úřad vlády ČR
Vážený pane,
Úřad vlády České republiky (dále jen „Úřad vlády“) obdržel dne 27. května 2022 Vaši elektronickou žádost s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, o informace týkající se Vašich podání, kterou jste formuloval následovně:
„Dle zákona o svobodném přístupu k informacím, žádám o sdělení proč mi nebyla zaslána žádná reakce nebo odmítnutí na datové zprávy týkající se nouzového stavu: ID zpráv je 989147825 a 885619251“
K Vaší žádosti si dovoluji sdělit, že Vaše podání ze dne 19. 3. 2021, čj. 12623/2021-UVCR, vyhodnotil Úřad vlády jako kritický podnět ke způsobu komunikace vlády v době nouzového stavu kvůli pandemii COVID-19. Tento podnět byl vyřízen vzetím na vědomí a následně založen.
Vaše druhé podání ze dne 17. 1. 2022, čj. 2120/2022-UVCR, obsahovalo nestandardní přílohu ve formátu .zfo, kterou nelze v elektronickém systému Spisové služby (ePED), kterou Úřad vlády používá, otevřít. Nebylo tak zřejmé, čeho se Váš dotaz „Bude to stejné nebo bude změna??“ týká. Podání bylo z tohoto důvodu také založeno.
S pozdravem
Mgr. Ivana Beránková v. r.
vedoucí Oddělení právního