EN

Vláda České republiky

Informace týkající se projektu Transformace koordinace a řízení digitalizace



Žádost o poskytnutí informací týkajících se pracovních výborů projektu Transformace koordinace a řízení digitalizace

Úřad vlády ČR obdržel dne 4. listopadu 2022 elektronickou žádost s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, o poskytnutí informací, která byla formulována následovně.

„Žadatel tímto ve smyslu InfZ žádá o veškeré dokumenty a informace vzešlé z všech jednání těchto pracovních skupin, a to zejména, ale nikoliv pouze:

1. dokument či dokumenty, kterými byla každá z pracovních skupin zřízena;

2. dokument či dokumenty, kterými byly určeny názvy pracovních skupin;

3. dokument či dokumenty, kterými byly vymezeny gesce (oblasti, kterými se mají zabývat) pracovních skupin;

4. dokument či dokumenty, kterými byl každý ze členů pracovních skupin určen členem konkrétní pracovní skupiny;

5. všechny prezenční listiny ze všech jednaní všech pracovních skupin, ze kterých bude zřejmé zejména, ale nikoliv pouze, následující:

a. jména a funkční zařazení členů pracovní skupin, kteří se konkrétního jednání pracovní skupiny zúčastnili, s uvedením, zda účast byla osobní nebo dálková, např. videokonferenční;

b. jména a funkční zařazení členů pracovní skupin, kteří se konkrétního jednání pracovní skupiny, již jsou či byli členy, nezúčastnili;

c. jména a funkční zařazení osob, kteří se se konkrétního jednání pracovní skupiny zúčastnili jako zástupci člena, s uvedením jména a funkčního zařazení osoby, kterou zastoupili;

d. jména a funkční zařazení osob, kteří se se konkrétního jednání pracovní skupiny zúčastnili, aniž by byli členy či zástupci člena pracovní skupiny;

6. všechny zápisy ze všech jednání všech pracovních skupin;

7. všechny zvukové, audiovizuální či jiné záznamy ze všech jednání všech pracovních skupin;

8. veškeré textové, zvukové, audiovizuální či jiné prezentace, které byly na kterémkoliv jednání kterékoliv pracovní skupiny prezentovány;

9. všechny dokumenty, prezentace a jiné informace v zachycené podobě, které kterýkoliv z členů kterékoliv pracovní skupiny vytvořil proto, že mu to na jednání kterékoliv pracovní skupiny bylo uloženo.“

Část požadovaných materiálů byla poskytnuta. Ke zbývající části žádosti bylo vydáno samostatné rozhodnutí.