Informace týkající se poskytnutí materiálů
Žádost o poskytnutí zápisů z jednání Centrálního řídícího týmu – Covid-19, Rady vlády pro zdravotní rizika a Integrovaného centrálního řídícího týmu
Vážený pane,
Úřad vlády ČR obdržel dne 7. ledna 2021 Vaši elektronickou žádost, s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, „o poskytnutí zápisů z jednání následujících orgánů vlády:
1) Centrální řídící tým - Covid 19
2) Integrovaný centrální řídící tým
3) Rada vlády pro zdravotní rizika
Všechny zápisy prosím od zřízení orgánu až po datum odeslání odpovědí na mou žádost.“
V reakci na bod 3) Vaší žádosti si Vám v přílohách č. 1 až 14 této odpovědi dovoluji zaslat zápisy z jednání Rady vlády pro zdravotní rizika za období od 27. 7. 2020, kdy byl tento poradní orgán vlády usnesením vlády zřízen (usnesení vlády ze dne 27. 7. 2020 č. 813).
Pokud jde o část Vaší žádosti specifikované pod body 1) a 2) týkající se poskytnutí zápisů z jednání Centrálního řídícího týmu – Covid 19 a Integrovaného centrálního řídícího týmu, dovoluji si Vás informovat, že k této části Vaší žádosti bude námi vydáno samostatné rozhodnutí.
S pozdravem
Mgr. Jan Večeřa v.r.
ředitel Odboru právního a kontrolního
Přílohy:
Příloha č. 1 až č. 14 – zápisy Rady vlády pro zdravotní rizika od 27.7.2020