Vedoucí Oddělení průřezových agend
Služební poměr na dobu určitou, nejpozději do 31. prosince 2026
Základní údaje o služebním místě
- Obory služby: 23. Lidská práva, 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci
a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy - Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu
- Další požadavky: znalost anglického jazyka odpovídající 1. úrovni znalosti cizího jazyka[1]
- Lhůta pro podání žádosti do: 8. října 2025
- Předpokládaný den nástupu: 3. listopadu 2025
Činnosti, kterým se budete věnovat
- Vedení týmu Oddělení průřezových agend v Odboru rovnosti žen a mužů;
- spolupracovat na realizaci projektu Koordinace plnění Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030 spolufinancovaného z OP Zaměstnanost plus;
- poskytovat metodické podpory při uplatňování hlediska rovnosti žen a mužů ve fondech EU;
- spolupracovat na koordinaci plnění Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030 a souvisejících usneseních vlády ČR;
- připravovat odborné podklady, koncepční a metodické dokumenty, související s naplňováním Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030;
- připravovat koncepční a strategické dokumenty v oblasti rovnosti žen a mužů;
- zastupovat Odbor rovnosti žen a mužů v pracovních orgánech a platformách v rámci fondů EU;
- zastupovat Odbor rovnosti žen a mužů na mezinárodních jednáních, zejm. v souvislosti s členstvím ČR v EU, OSN, OECD a OBSE;
- koordinovat a zajišťovat spolupráci a komunikaci s ústředními orgány státní správy, orgány místní samosprávy, nestátními neziskovými organizacemi, sociálními partnery, akademickými a odbornými pracovišti a dalšími zainteresovanými subjekty (zejména Rada vlády pro rovnost žen a mužů, její výbory a pracovní skupiny) v souvislosti s prosazováním rovnosti žen a mužů;
- koordinovat osvětové aktivity a odborné akce Odboru rovnosti žen a mužů;
- plnit další odborné úkoly v agendě rovnosti žen a mužů a lidských práv podle zadání a pokynů nadřízených.
Nabízíme
- Zajímavé platové ohodnocení (14. platová třída, příslušný platový tarif),
- příplatek za vedení,
- osobní příplatek,
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dnů sick days,
- místo výkonu: Praha, v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy
- příspěvky z FKSP ve formě benefitní karty (rekreační pobyty, kulturní/sportovní akce, jazykové kurzy, zdravotní pomůcky apod.), nebo ve formě podpory produktů spoření na stáří, využívání tělocvičny a gastro provozu,
- získání zkušeností s fungováním státní správy, zapojení do procesu její digitalizace a modernizace, dynamické pracovní prostředí, osobní a profesní rozvoj a kolektiv moderně smýšlejících lidí.
Více informací k výběrovému řízení, včetně vzoru žádosti a podmínek výkonu služby na daném služebním místě, naleznete v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Mgr. Ing. Filip Minář
státní tajemník v Úřadu vlády České republiky
[1] Rozhodnutí Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy č.j. MSMT-24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech.