EN

Vláda České republiky

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo vedoucí Oddělení provozního a majetkového



Služební poměr na dobu určitou

Čj. 22136-2025-UVCR

Datum: 6. června 2025

 

 

Co nabízíme

  • služební poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, cca 1 rok)
  • zajímavé platové ohodnocení (13. platová třída, příslušný platový tarif)
  • osobní příplatek
  • příplatek za vedení
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick days
  • místo výkonu: Praha, v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy 
  • příspěvky z FKSP ve formě benefitní karty (rekreační pobyty, kulturní/sportovní akce, jazykové kurzy, zdravotní pomůcky apod.), nebo ve formě podpory produktů spoření na stáří, využívání tělocvičny a nově rekonstruovaného gastro provozu
  • získání zkušeností s fungováním státní správy, zapojení do procesu její digitalizace a modernizace, dynamické pracovní prostředí, osobní a profesní rozvoj a kolektiv moderně smýšlejících lidí

 

Čemu se budete věnovat?

  • Organizaci, řízení a koordinaci činnosti zaměstnanců v Oddělení provozním a majetkovém,
  • plnění role zástupce příkazce operace finančního místa Odboru majetku a služeb v souladu s věcně příslušnými vnitřními předpisy,
  • zabezpečení procesů a postupů v oblasti nakládání s majetkem státu v hospodaření Úřadu ve smyslu zákona o majetku ČR, návrhů na vyřazení nepotřebného majetku, fyzické a ekologické likvidace nepotřebného majetku a včetně vedení spisů o nepotřebnosti majetku,
  • zajišťování výkonu Škodní a likvidační komise,
  • zajišťování inventarizace veškerého majetku a závazků Úřadu, podílení se na výkonu činnosti Ústřední inventarizační komise majetku a závazků Úřadu,
  • zabezpečení péče o kulturní předměty a umělecká díla Úřadu,
  • zabezpečení zaúčtování majetku Úřadu na majetkové účty, změny v evidenci majetku, jeho vyřazení a odpisy,
  • zabezpečování dat o obsazenosti administrativních budov Úřadu pro vklad do Centrálního registru administrativních budov (CRAB),
  • provádění komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení – provádí výběrová a zadávací řízení na dodávky a služby v působnosti oddělení, včetně vyhodnocení těchto řízení a zpracovává věcné podklady pro zadávání veřejných a spolupracuje s Oddělením veřejných zakázek při jejich administraci,
  • zpracování připomínek, stanovisek a návrhů k materiálům do vlády, do meziresortního připomínkového řízení za oblast působnosti oddělení,
  • zpracování metodiky a návrhu vnitřních předpisů Úřadu za oblast své působnosti a další interní dokumenty v působnosti oddělení,
  • podílení se na iniciování technických a organizačních změn v působnosti Oddělení, spolupracuje při zadávání nových technologií,
  • v součinnosti s právníkem odboru připravování návrhu smluv a ostatních smluvních dokumentů z oblasti působnosti oddělení.

 

Co požadujeme?

  • Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu
  • chuť pracovat v prostředí státní správy a zapojit se do procesu její digitalizace
  • flexibilitu, dobré komunikační schopnosti, inovativnost.

 

Posuzovány budou žádosti podané do 13. června 2025.

Předpokládaný nástup: 1. července 2025 (dle dohody).

 

 


Více informací k výběrovému řízení, včetně vzoru žádosti a podmínek výkonu služby na daném služebním místě, naleznete v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.


 

 

Mgr. Ing. Filip Minář
státní tajemník v Úřadu vlády České republiky